Solo dance contest

Rezydencja / premiera

Rezydencja / Premiera

Klub ŻAK w Gdańsku, miejska instytucja kultury ogłasza: Konkurs „rezydencja / premiera 2022” na projekt spektaklu z dziedziny szeroko pojętego tańca współczesnego. Klub Żak ogłasza nabór do projektu „rezydencja / premiera 2022” realizowanego w ramach 14. Gdańskiego Festiwalu Tańca. Celem konkursu jest wspieranie i promocja tańca współczesnego (contemporary dance / contemporary ballet). Konkurs jest adresowany do tancerzy z Polski i uczestników konkursu SOLO DANCE CONTEST, organizowanego przez Klub Żak, w ramach Gdańskiego Festiwalu Tańca. Wybrane projekty zostaną zrealizowane w Klubie ŻAK w okresie od maja do sierpnia 2022 r. Tancerze otrzymają środki na realizację zgłoszonego spektaklu: 6.000 zł na duet, od 10.000 do 20.000 zł na spektakl wieloobsadowy, pomoc techniczną w trakcie dwóch dni prób generalnych (akustyka i oświetleniowca), przedpremierową promocję, możliwość skorzystania z przestrzeni do prób oraz przez dwa tygodnie będą pracować pod okiem mentora - cenionego tancerza oraz choreografa. W 2022 roku mentorami będą Susanna Leinonen oraz Hannes Langolf. Rezydencje zakończą się pokazami premierowymi. Terminarz i warunki realizacji programu są zapisane w regulaminie Konkursu.

de light / Hart company / rezydencja/premiera GFT 2021 / Klub Żak 2020 / Paweł Wyszomirski

Formularz

Pola obowiązkowe są oznaczone gwiazdką (*)

(maksymalna ilość znaków 1000)

(w tym użycie multimediów, rekwizytów itp., maksymalna ilość znaków 1500)

Dane tancerzy
Tancerz 1

(maksymalna ilość znaków 800)

Potwierdzenie statusu tancerza

Paszport Covidowy

Dodaj tancerza

podpisane oświadczenie (skan)

Potwierdzenie wcześniejszej współpracy tancerzy

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

MENTOrzy / Prowadzący

Susanna Leinonen od 2001 roku prowadzi własny zespół, ukończyła Fińską Akademię Teatralną na Wydziale Tańca. Zajęła miejsce wśród najlepszych finlandzkich artystów, pokazując swoją pierwszą choreografię No One, Just Your Friend, zdobyła nagrody w dziedzinie kultury, m.in. Spektakl Roku Jest dwukrotną stypendystką pięcioletnich grantów artystycznych, a jej choreografie były wystawiane w ponad trzydziestu krajach. Widownię Gdańskiego Festiwalu Tańca oczarowała perfekcyjnym Dreams of Replay w 2018 roku.

Hannes Langolf współpracował m.in. z Williamem Forsythem, Angelinem Preljocajem, Waynem McGregorem, Akramem Khanem, Fabulous Beast i Punchdrunk. W 2007 roku dołączył do DV8 Physical Theatre, gdzie ostatnio zagrał tytułowego bohatera w „JOHN” i pracuje jako Creative Associate, prowadząc projekty i warsztaty. Jako niezależny artysta tworzył dla The Onassis Cultural Centre w Atenach, zespołu Susanne Linke, London Eye Company, Munich Dance Festival... Uczył w English National Ballet School, Iwanson International School For Contemporary Dance, London Contemporary Dance School – The Place. Uczy jogi oraz „Flying-Low” i „Passing Through”. W 2015 roku Hannes został nominowany do grona 100 najbardziej wpływowych i innowacyjnych osób pracujących w branżach kreatywnych Wielkiej Brytanii przez The Hospital Club London. W Klubie Żak zagości dzięki współpracy z EurAsia Dance Project International Network.

Informacja o zwycięzcach

Teatr Tańca Nieznany

Katarzyna Leszek - absolwentka kierunku Taniec w Kulturze Fizycznej o specjalności Tancerz-choreoterapeuta na AWF w Poznaniu oraz Kursu Choreografii Eksperymentalnej Centrum w Ruchu w Warszawie, a także była studentka Szkoły Tańca Współczesnego w Poznaniu. Obecnie studentka choreografii na Akademii Muzycznej w Łodzi. Brała udział w Międzynarodowym Programie Tanecznym Vertigo Dance Company w Jerozolimie w Izraelu oraz ukończyła Międzynarodowy Program Tańca Współczesnego w szkole Nuova Officina Della Danza w Turynie we Włoszech. Zwyciężczyni międzynarodowego konkursu Solo Dance Contest 2021 w ramach 13. Gdańskiego Festiwalu Tańca za pracę „illusions of shameless abundance".

Jagoda Wasiliewska - Absolwentka kierunku Taniec o specjalności tancerz-choreograf na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Doświadczenie zbierała w Częstochowskim Teatrze Tańca pod okiem Włodzimierza Kucy. Współpracowała z Connecting Arts Theatre uczestnicząc w licznych produkcjach (filmy, videoarty, performance, pokazy otwarte twórczych działań ruchowych). Pobierała nauki w Polskim Teatrze Tańca. Aktualnie związana jest z Teatrem Tańca Nieznany. Nieustannie poszukuje szeroko pojmowanego rozwoju i chętnie uczestniczy w licznych warsztatach, na co dzień szlifuje umiejętności w Centrum Pilates i Tańca Pendulum.

Ewa Krzywicka - Studentka AHE w Łodzi, kierunek taniec, specjalność tancerz-choreograf. Kształciła się w Companii Baletowej w Policach oraz Studiu Tańca Joy Dance Szczecin, gdzie obecnie jest instruktorem tańca. Członkini zespołu Zokinazoli ("Parówki nie rosną na drzewach"), który założyła i prowadzi Natalia Kladziwa oraz Teatru Tańca Nieznany ("Absolutist."

Agnieszka Brzezińska kształciła się prywatnie w warszawskiej Szkole Baletowej, później ukończyła studia na Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu, kierunek DABS - Dance and Body Studies. W tym czasie, tancerka Teatru Tańca Fleks Step u Ewy Sobiak; uczestniczka projektów tancerzy Polskiego Teatru Tańca oraz tancerka podczas Festiwalu Filmów Animowanych „Animator". W Warszawie, związała się z h.art dance company u Artura Grabarczyka, gdzie m.in. zdobyli I miejsce na IV Konkursie Teatrów Tańca w Kieleckim Teatrze Tańca. Współpracowała w 2019 r. z Atillą Ronai, a w 2021 r. z Erionem Kruja (ex tancerze Hofesh Shechter Company). Od 2020 r. współpracuje z Andrzejem Adamczakiem, gdzie występowała w jego spektaklach, pt.: „Instynkt" (premiera 2020 r.), „Nie czas by spać.

Filip Hylewicz. Założyciel i prowadzący Teatru Tańca OCK „Schronienie" oraz współzałożyciel Teatru Tańca NIEZNANY z Poznania. Absolwent AWF Poznań na kierunku Taniec w Kulturze Fizycznej o specjalizacji nauczyciel tańca oraz absolwent Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie na studiach II stopnia na kierunku Choreografia i Teoria Tańca. Jego spektakl „gentile sin: part one" został doceniony na festiwalu SFERA RUCHU Toruń. Zwycięzca międzynarodowego konkursu choreograficznego „My dance" w Tarnowie. Dzięki współpracy z Danielem Stryjeckim występował w spektaklu „Efekt Halo" oraz w etiudach solowych, reprezentując Polskę w krajach takich jak: Arabia Saudyjska, Oman, Rosja. W 2018 roku przyznano mu nagrodę Prezydenta Miasta Ostrowa za OSTROWSKĄ OSOBOWOŚĆ KULTURY

Joanna Kukiełka pochodzi z Barlinka, w którym zaczynała swoją przygodę z tańcem. W wieku 6 lat rozpoczęła naukę w zespole Formacja Słońce, a następnie po wielu przetańczonych latach objęła funkcję instruktora w zespole Feeling Dance Group, z którym występowała na wielu festiwalach i konkursach w Polsce i za granicą. Ukończyła kierunek Taniec w Kulturze Fizycznej na poznańskim AWFie. Podczas studiów tancerka Kompanii Tańca AWF Poznań. Występowała m.in. w: "Desert" chor. Paulina Wycichowska, "Empiria" Marta Wyszyńska, "Kids of Evolution" reż. Maciej Sobociński, "Myśl ucieleśniona" chor. Agnieszka Doberska. Tancerka Teatru Tańca Nieznany.

 

Katarzyna Paluch jest performerką, tancerką i pedagogiem. (Współ)tworzyła prace prezentowane na scenie międzynarodowej, m.in. Vanishing, Study on Fool's Paradise, O! i Alias. 2013-2019 pracowała w Teatrze O.de.la. Obecnie pracuje nad własnymi projektami artystycznymi i współorganizuje Festiwal DO w Gdańsku.

Aaron Lang jest niezależnym tancerzem/twórcą mieszkającym w Berlinie. Ma doświadczenie w architekturze i socjologii, a obecnie pracuje jako asystent naukowy na interdyscyplinarnych studiach magisterskich „Design&Computation” na TU i UdK Berlin. Kasia i Aaron pracowali razem w choreografach Rakesh Sukesh, Rob Hayden, Iñaki Azpillaga i Chloé Beillevaire podczas ich edukacji. Kasia wystąpiła w utworach dyplomowych Aarona „Bankiet” i „Cryptobiosis”.

WYNIKI KONKURSU

W 2022 roku w Klubie ŻAK w Gdańsku zostaną zrealizowane dwa projekty. Ze zgłoszonych 22 spektakli wybraliśmy do realizacji:  „Fantasia, a warm dance for the harmony and voices singing in your head” Nieznanego Teatru Tańca. Projekt będzie zrealizowany w maju, a premiera jest zaplanowana na 14.05.2022. Z Hannsem Langolfem będą pracowali: Katarzyna Leszek, Jagoda Wasilewska, Ewa Krzywicka, Agnieszka Brzezińska, Joanna Kukiełka i Filip Hylewicz.

Forward Failure” Katarzyny Paluch i Aarona Langa. Projekt zostanie zrealizowany w lipcu, a opiekę artystyczną nad rezydentami obejmie Susanna Leinonen. Premiera odbędzie się 31.07.2022.

Regulamin

REGULAMIN KONKURSU „REZYDENCJA / PREMIERA 2022”

 §1

Informacje podstawowe

1.      Organizatorem konkursu jest Klub Żak – miejska instytucja kultury z siedzibą w Gdańsku, adres: al. Grunwaldzka 195/197, 80-266 Gdańsk, NIP: 5830004739, wpisany do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Miasto Gdańsk: 5/98.

 2.      Podstawowy harmonogram konkursu:

a.    ogłoszenie konkursu: 18.01.2022r.

b.    termin składania aplikacji: 28.02.2022r.; godz. 16.00.

c.     rozstrzygnięcie konkursu: 20.03.2022r.;

d.    terminy coachingu z Hannes Langolf: 2. – 14.05.2022r., z Susanną Leinonen 18-31.07.2022r.; przy czym terminy coachingu mogą ulec zmianie w obrębie danego miesiąca;

e.    terminy premierowych prezentacji spektakli zaplanowane są ostatniego dnia rezydencji 15.05.2022r.  oraz 31.07.2022r.

§ 2

Warunki uczestnictwa w Konkursie

 1.      Aplikacje konkursowe mogą składać osoby:

a.    zamieszkujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej co najmniej od 1.01.2021 roku, 

b.    tancerze zamieszkujący poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej, którzy prezentowali swoje spektakle w ramach konkursu Solo Dance Contest organizowanego w ramach Gdańskiego Festiwalu Tańca w latach 2016 – 2021.

2.      Do projektów konkursowych mogą być zaangażowane osoby pełnoletnie, będące: 

a.    absolwentami lub studentami / uczniami ostatniego roku publicznych i niepublicznych szkół artystycznych: teatralnych i baletowych;

b.    absolwentami co najmniej dwuletnich pomaturalnych szkół artystycznych kształcących aktorów-tancerzy;

c.     tancerzami teatrów tańca współczesnego, mający w dorobku co najmniej dwie produkcje taneczne (udział w pełnowymiarowym spektaklu teatru tańca z dziedziny Contemporary dance/Contemporary ballet, nie krótszym niż 40 min.)

 3.      Uczestnicy zaangażowani do danego projektu powinni mieć w dorobku wspólne produkcje teatru tańca z dziedziny Contemporary dance/Contemporary ballet, zrealizowane w okresie od 1.09.2019 r. do 27.2.2022 r.

 4.      Podstawowe wymagania dla zgłaszanych projektów:

a.    do konkursu można zgłaszać wyłącznie nowe, oryginalne projekty, których premiera odbędzie się w ramach konkursu;

b.    formą planowanego spektaklu powinien być duet lub spektakl wieloobsadowy, w którym dominującą formą ekspresji jest taniec współczesny (contemporary dance / contemporary ballet);

c.     długość planowanego duetu nie powinna być dłuższa niż 40 minut, długość spektaklu wieloobsadowego nie dłuższa niż 60 minut;

d.    wymagania techniczne planowanych projektów muszą być dostosowane do możliwości technicznych i wyposażenia Klubu Żak (opisanych w załączniku nr1 do niniejszego regulaminu).

 

§ 3

Zgłoszenia

1.      Zgłoszenie winno być wypełnione w języku polskim lub angielskim na stronie internetowej www.gdanskifestiwaltanca.pl, w terminie do 28.2.2022 r., do godz. 16.00 (liczy się data i godzina wpływu aplikacji);

 2.      Wymagane załączniki:  

a.    czytelny skan oświadczenia (załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu) podpisanego odręcznie przez tancerza aplikującego oraz pozostałych tancerzy projektu;

b.    linki do stron internetowych lub skany materiałów promocyjnych potwierdzających współpracę  tancerzy odnośnie wymagań §2, pkt 3);

c.     czytelne skany dyplomów, materiałów promocyjnych lub linki do stron internetowych potwierdzających status tancerzy odnośnie wymagań §2, pkt 2.

d.    Plik PDF ważnego Unijnego Certyfikatu Covid dokumentującego zaszczepienie lub statusu ozdrowieńca

3.      Zgłoszenia złożone po upływie wymaganego terminu, niespełniające wymagań określonych w § 2 oraz w §3 pkt 1, 2 i 4 oraz zawierające uchybienia (braki) formalne, gdzie za braki formalne uważane jest: brak wymaganych załączników, nieprawidłowo wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz brak podpisów, nie będą rozpatrywane. 

4.      Pytania w języku polskim lub angielskim, dotyczące warunków udziału w Konkursie należy kierować na adres: gft2@klubzak.com.pl. Odpowiedzi dotyczące indywidualnych spraw będą wysłane mailem na adres pytającego, a wyjaśnienia dotyczące spraw ogólnych, komentarzy do regulaminu będą publikowane na stronie www.facebook.com/GdanskiFestiwalTanca.

 5.      Rozstrzygnięcie konkursu:

a.    projekty zgłoszone do konkursu będą oceniane przez trzyosobową komisję, której skład i regulamin ustala Dyrektor Klubu;

b.    wyniki konkursu, po zatwierdzeniu przez Dyrektora Klubu, zostaną ogłoszone na stronie gdanskifestiwaltanca.pl i facebook.com/gdanskifestiwaltanca. Opublikowane wyniki konkursu będą zawierały tylko informacje o wybranych projektach finalistów konkursu.

 § 4

Realizacja projektu:

 1.      W konkursie przewidziano środki przeznaczone na spektakle duetu - 6.000 zł oraz od 10.000 do 20.000 zł brutto na spektakle wieloobsadowe; 1/3 przyznanej kwoty może zostać wypłacona w formie zaliczki po podpisaniu umowy, reszta zaś po realizacji projektu, przy czym Organizator konkursu przewiduje podpisanie umów nie wcześniej niż pierwszego dnia zaplanowanego coachingu. Szczegółowe zasady zostaną określone w umowie podpisanej z Organizatorem.

2.      Coaching, o którym mowa w §1 niniejszego regulaminu, będzie składał się w 1/3 z lekcji tańca współczesnego, zaś w 2/3 z pracy nad ruchem, dramaturgią, przestrzenią sceniczną i reżyserią spektaklu.

 3.      Organizator zapewni:

a.      przestrzeń do prób na czas coachingu, z możliwością odtwarzania muzyki, bez oświetlenia scenicznego, projektorów multimedialnych i nagłośnienia scenicznego;

b.      2 dni prób generalnych na scenie z wyposażeniem technicznym dostępnym w Klubie Żak (Załącznik nr 1) oraz z obsługą techniczną (oświetleniowca oraz akustyka - 8h dziennie);

c.       zwrot kosztów podróży (1 przyjazd i 1 wyjazd) autobusem lub 2 klasą PKP na terenie Polski albo do 150 euro zwrotu kosztów podróży z zagranicy, na podstawie oryginalnych biletów;

d.      zakwaterowanie w okresie obowiązkowego coachingu, o którym mowa w §1 niniejszego regulaminu Finalistom konkursu pochodzącym spoza Trójmiasta w hostelach;

 4.      Organizator nie ponosi kosztów:

a.      noclegu, transportu ani honorarium osób nie będących wykonawcami spektaklu występującymi na scenie - muzyków, oświetleniowców, scenografów, ani projektantów kostiumów;

b.      wyżywienia uczestników konkusu

c.       zakupu materiałów i rzeczy stanowiących elementy scenografii lub kostiumów

d.      transportu scenografii;

e.      transportów lokalnych.

5.      Zobowiązania Finalistów:

a.      Finaliści zobowiązani są przygotować kostiumy, scenografię, muzykę, wizualizacje oraz inne materiały potrzebne do wystawienia spektaklu: przed terminem coachingu, o którym mowa w §1 niniejszego regulaminu;

b.      Finaliści konkursu pochodzący spoza strefy Schengen lub nieposiadający rezydencji w strefie Schengen zobowiązani są przedstawić wizę uprawniającą do podjęcia działań artystycznych;

c.       Finaliści zobowiązani są przedstawić aktualny, ważny w okresie rezydencji i dniu premiery Unijny Certyfikat Covid dokumentujący zaszczepienie lub statusu ozdrowieńca

d.      zmiana składu osobowego w spektaklu wieloosobowym występujących tancerzy możliwa jest tylko w przypadku spowodowanym siłą wyższą (tj. chorobą lub kontuzją udokumentowaną zwolnieniem lekarskim), przy czym zmiana składu osobowego w spektaklu wieloosobowym nie może być większa niż 1/3 pierwotnego składu (tancerzy);

e.      Finaliści zobowiązani są umieścić w materiałach promocyjnych spektaklu zrealizowanego w ramach konkursu informację o jego realizacji w Klubie Żak (data, miejsce), w ramach 13. Gdańskiego Festiwalu Tańca (pełna nazwa) oraz adres internetowy strony Klubu (www.klubzak.com.pl). W przypadku braku tych informacji Finaliści nie będą mieli możliwości uczestnictwa w konkursach, projektach i programach Klubu Żak w następnym roku kalendarzowym;

f.       Finaliści zobowiązani są umożliwić dokumentację fotograficzną przebiegu spektaklu w trakcie prób generalnych przez fotografa wyznaczonego przez Organizatora;

g.      Finaliści wyrażają nieodpłatnie zgodę oraz udziela nieodpłatnej, nieograniczonej w czasie licencji na fotograficzną rejestrację wizerunku oraz przebiegu rezydencji w tym prób generalnych, a także na publikację zdjęć poprzez ich utrwalanie i zwielokrotnianie dostępnymi technicznie metodami, wykorzystanie fotografii w celach informacyjnych, promocyjnych lub innych związanych z działalnością statutową Klubu, w tym poprzez prezentowanie ich w wydawnictwach Klubu lub na jego stronie internetowej, gdzie będą one publicznie udostępnione w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.

h.      Wykonawcom, którzy nie stawią się danego dnia na coaching, honorarium zostanie pomniejszone o dniówkę kwoty przypadającej na osobę (z wyjątkiem nieusprawiedliwionej obecności będącej wynikiem choroby udokumentowanej zwolnieniem lekarskim lub poważnym przypadkiem losowym).

6.      Finaliści konkursu zachowują pełne prawa autorskie do spektaklu i swobodnego nim dysponowania po premierowym pokazie w Klubie Żak.

7.      Dalsze szczegóły realizacji projektu oraz wzajemnych zobowiązań zostaną ustalone w formie pisemnej umowy zawartej pomiędzy tancerzami a Klubem Żak po ogłoszeniu wyników konkursu.

 8.      Warunki odstąpienia od realizacji projektu:

a.    jeżeli po ogłoszeniu wyników konkursu tancerz wycofa się z udziału w projekcie, Organizator może zaproponować realizację projektu na warunkach Konkursu kolejnemu aplikującemu, którego projekt otrzymał - w kolejności - największą liczbę punktów;

b.    jeżeli projekt nie zostanie zrealizowany z winy jego uczestnika konkursu lub uczestnik nie stawi się na obowiązkowy coaching, o którym mowa w §1 niniejszego regulaminu, nie będzie miał on możliwości uczestnictwa w konkursach, projektach i programach Klubu Żak w następującym roku kalendarzowym;

c.     jeżeli nie dojdzie do realizacji projektu na skutek działania siły wyższej (nieprzewidywalne zdarzenie zewnętrzne, któremu żadna ze Stron nie mogła zapobiec) lub innych okoliczności całkowicie niezależnych od woli którejkolwiek ze Stron (w szczególności siłę wyższą stanowi choroba uczestnika udokumentowana zwolnieniem lekarskim) żadna ze Stron nie będzie ponosić odpowiedzialności wobec drugiej Strony.

 § 5

Postanowienia końcowe

1.      Wysłanie zgłoszenia konkursowego jest równoznaczne z zaakceptowaniem przez aplikującego warunków Konkursu i niniejszego regulaminu.

2.      Rejestracja - zgłoszenie do udziału w Konkursie jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych uczestnika/uczestniczki dla celów związanych ze zorganizowaniem i przeprowadzeniem Konkursu i projektu. Odpowiednia zgoda wraz z realizacją prawa do informacji jest zamieszczona w formularzu zgłoszenia i na stronie internetowej Organizatora.

 3.      Administratorem danych osobowych jest Organizator, który zobowiązuje się do zastosowania przy przetwarzaniu danych osobowych uczestników Konkursu środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych zgodnie z normami zawartymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: „RODO”), ustawie o ochronie danych osobowych oraz innych przepisach prawa krajowego.

 4.      Uczestnik/uczestniczka Konkursu ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 5.      Dokonanie zgłoszenia stanowi wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych uczestnika/uczestniczki dla celów związanych z naborem do Konkursu i realizacją Konkursu oraz projektu.

 

6.      Zebrane przez Organizatora dane osobowe będą gromadzone i przetwarzane jedynie do celów realizacji Konkursu.

 

7.      Każdy Uczestnik ma prawo wniesienia skargi do organu nadzoru (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

 8.      Podanie danych osobowych przez uczestnika jest dobrowolne, jednakże brak zgody na ich przetwarzanie we wskazanym celu powoduje brak możliwości wzięcia udziału w Konkursie.

 9.      Organizator zastrzega sobie prawo do opublikowania imienia, nazwiska, wizerunku i informacji o uczestniku oraz umieszczania tych informacji w materiałach informacyjnych i reklamowych Organizatora, w tym w publikacjach Organizatora oraz na prowadzonych przez niego stronach internetowych lub profilach informacyjnych.

 10.   We wszystkich sprawach nieuregulowanych w regulaminie decyzje podejmuje Dyrektor Organizatora.

 11.   Organizator nie odpowiada za konsekwencje podania nieprawidłowych danych w złożonych zgłoszeniach.

 12.   Organizator zastrzega sobie prawo zmian w regulaminie w czasie trwania konkursu i zobowiązuje się do natychmiastowego opublikowania zmienionego regulaminu w miejscach, w których uprzednio opublikował regulamin konkursu.

 13.   Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad realizacji Konkursu, zakończenia lub przerwania realizacji Konkursu w każdym czasie bez podania przyczyny.