Solo dance contest

Rezydencja / premiera

Rezydencja / Premiera

Klub Żak ogłasza nabór projektów w ramach konkursu rezydencja/premiera 2021 w ramach 13. Gdańskiego Festiwalu Tańca. Konkurs dotyczy projektu na spektakle z dziedziny szeroko pojętego tańca współczesnego.

Monika Witkowska w Sticky Fingers Club rezydencja/premiera GFT 2020 / ekipa Klub Żak 2020 / Anna Maria Biniecka

Formularz

Pola obowiązkowe są oznaczone gwiazdką (*)

(maksymalna ilość znaków 1000)

(w tym użycie multimediów, rekwizytów itp., maksymalna ilość znaków 1500)

Dane tancerzy
Tancerz 1

(maksymalna ilość znaków 800)

Potwierdzenie statusu tancerza

Dodaj tancerza

podpisane oświadczenie (skan)

Potwierdzenie wcześniejszej współpracy tancerzy

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

MENTOrzy / Prowadzący

Niestety, z powodów ogranizacyjnych Palle Granhøj nie będzie mógł wziąć udziału jako coach. W sierpniu rezydentami zajmą się Ulriqa Fernqvist i Peter Svenzon.
 

PETER SVENZON i ULRIQA FERNQVIST - wykształceni zarówno w tańcu jak i muzyce. Zespół Art of Spectra stworzyli 20 lat temu, szukając otwartej, wielowymiarowej formyekspresji, w której taniec, teatr, muzyka i grafika stają się nową hybrydą, teatrem o jakości kinematografii. Ich interdyscyplinarnespektakle zadziwiają pod względem techniki i efektów scenicznych, bez uszczerbku dla techniki tancerzy i wysokiego poziomuartystycznego choreografi

Matteo Bittante - miał okazję pracować ze znakomitymi choreografami w Ballet National de Marseille i Teatro alla Scala w Mediolanie, od 2006 roku wykłada w Accademia Susanna Beltrami. Jest współdyrektorem, choreografem-rezydentem Narodowego Centrum Produkcji Tańca w Mediolanie DANCEHAUSpiù, współzałożycielem stowarzyszenia artystycznego ContART zajmującego się szkoleniem publiczności, promocją i produkcją tańca współczesnego, a od 2012 roku dyrektorem artystycznym DanceHaus Company. Współpracował z markami modowymi i był dyrektorem artystycznym treści wideo dla Toma Rebla i Hot Dust.

Informacja o zwycięzcach

Gloria

będzie dziełem studentów 4 roku Wydziału Teatru Tańca w Bytomiu:

Olga Bury - grała w spektaklach Pawła Passiniego, Ferenca Fehera i innych. Współpracuje z Teatrem O.de.la jako tancerka, a także reżyser trailerów i autorka wizualizacji, między innymi do spektaklu „Kraksa”. Jej projekty “We read you” i “ Lunar”  były prezentowane na festiwalu Warsaw Dance Days, w konkursie 321...taniec oraz w Teatrze Rozbark. W 2020 roku została Finalistką konkursu Papaya Young Directors. Ukończyła także studia dziennikarskie.

Zuzanna Predygier - kursantka Laboratorium Meisnera w Warszawie. Uczestniczyła w międzynarodowym festiwalu tańca współczesnego Warsaw Dance Days występując w projekcie „Lazarki” w reżyserii Jana Saraty. Brała udział w projekcie „Głębia światła” realizowanym w Teatrze Rozbark oraz w spektaklach dyplomowych autorstwa Franciszka Szumińskiego i Ferenca Fehera.

Jan Sarata - aktor, tancerz performer, reżyser światła. Występuje w spektaklach "Mewa" w reż. F. Szumińskiego i "Flying Fish" w chor. Ferenca Fehera. Był członkiem Teatru OdRuchu. Jego solo "Blue" było prezentowane w Teatrze Rozbark w Bytomiu a duet „Lazarki” na Warsaw Dance Days. Brał też udział w międzynarodowym stażu artystycznym przy spektaklu „Statue of Liberty” w Bredzie.

Marek Szajnar - brał udział w półrocznej wymianie studenckiej w Beijing Dance Academy, w spektaklu "Bezwiośnie" w koncepcji Natalii Krynickiej. Gra w spektaklach dyplomowych "Zimowy Pogrzeb" reż P. Bułka, P. Kania i "Flying Fish" w choreografii Ferenca Fehera.

Mateusz Wierzbicki - gra w spektaklach "Mewa" i "Flying Fish". Uczęszczał do Szkoły Aktorskiej Haliny i Jana Machulskich w Warszawie. Zdobył pierwsze miejsce na I Festiwalu Etiud Teatralnych „Wykon 2019" za etiudę "Ludzie Ptaki" w reżyserii Andrzeja Michalskiego. Grał główną rolę w spektaklu „ZEN_IT" w reżyserii Pauliny Prokopiuk, który zdobył 5 nagród, w tym nagrodę Grand Prix Katowickiej Rundy Teatralnej 2019 oraz główną rolę w filmie krótkometrażowym studentów Warszawskiej Szkoły Filmowej pt. „Klify Namiętności".  

mirroring

stworzą artystki trójmiejskiego zespołu Hertz Haus

Magdalena Kowala – trójmiejska tancerka, tłumaczka języka hiszpańskiego i katalońskiego. Od roku 2019 współtworzy Zespół HERTZ HAUS, tańcząc w spektaklach „Unbody” i „Solo na cztery kaski i stracony czas” w choreografii Anny Piotrowskiej. Wraz z Joanną Woźną stworzyła duet „102 i pół", który zdobył nagrodę główną oraz nagrodę publiczności na Festiwalu SoloDuo w Budapeszcie oraz pierwsze miejsce w Konkursie Choreograficznym MY MOVE 2020 w Tarnowie.

Anna Zglenicka - absolwentka Teatrologii UG, studiowała Taniec w kulturze fizycznej na Poznańskim AWFie, oraz Intermedia na ASP w Gdańsku. Oprócz tańca zajmuje się sztukami wizualnymi. Współtworzy trójmiejski kolektyw HERTZ HAUS, z którym stworzyła spektakle „Unbody” oraz „Solo na cztery kaski i stracony czas” w choreografii Anny Piotrowskiej.

 

de light

w wykonaniu h.art company

 

Artur Grabarczyk - absolwent Szkoły Baletowej w Gdańsku oraz NSCD w Leeds. Pracował między innymi z Bałtyckim Teatrem Tańca, Scottish Dance Theatre, Teatrem Tańca Zawirowania, z Sharon Eyal, Antonem Lachky, Jo Strømgren i Damianem Jalet. Stypendysta Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, nominowany do Perły Tańca im. Barbary Bittnerówny. Laureat wielu nagród. Obecnie współpracuje z Compagnie Didier Théron, C/U, Gdańskim Teatrem Szekspirowskim, Sopockim Teatrem Tańca, Centrum Teatru i Tańca w Warszawie. Prowadzi h.art company.

 

Róża Kołoda - od 2018 r. związana z Sopockim Teatrem Tańca. Współpracowała z Krzysztofem Leonem Dziemaszkiewiczem w teatrze READ MY LIPS oraz Transgatunkowym Teatrem SFINKS, z Małgorzatą Dzierżoń, Anną Akabali, Robertem Florczakiem, Alicją Grucą, Jagodą Jagson i Leszkiem Możdżerem. W 2020 r. rozpoczęła współpracę choreograficzną z Sopockim Teatrem Muzycznym Baabus Musicalis.

Katarzyna Ustowska - absolwentka University of Music and Performing Arts we Frankfurcie, Northern School of Contemporary Dance w Leeds oraz Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej w Gdańsku. Pracuje w obszarach tańca współczesnego, choreografii, teatru i edukacji tańca. Współpracuje z Teatrem Dada von Bzdülöw i Teatrem Trans-Atlantyk. Współtworzy Fundację Polka dot oraz kolektyw twórczy Durski/Kania/Kamińska/Stanek/Ustowska. Rozwija metodę edukacji tańca Montessori Dance Guide, w kontekście założeń pedagogiki Montessori.

Kamil Wawrzuta - absolwent WTT w Bytomiu. Współtwórca grupy Ruchomy Kolektyw, pracuje nad własnymi choreografiami i ruchem scenicznym i choreografią m.in: dla J. Zdrady,  M. Walczak i innych. Występował w Burzy, reż P. Miśkiewicz, Strawiński. Przejścia i Święto wiosny - komentarz w choreografii J. Łumińskiego, Harnasiach, chor. K. Kołodziejczyk i innych. Prowadzi zajęcia i warsztaty teatralno – taneczne.

WYNIKI KONKURSU

W 2021 roku, w Klubie ŻAK, zostaną zrealizowane co najmniej dwa projekty. Wyróżnieni tancerze otrzymają środki na realizację zgłoszonego spektaklu, pomoc techniczną (akustyka i oświetleniowca), przedpremierową promocję, możliwość skorzystania z przestrzeni do prób oraz przez dwa tygodnie będą pracować pod okiem mentorów: Matteo Bittante oraz Ulriqi Fernqvist i Petera Svenzona.  

Projekt jest realizowany z dotacji Miasta Gdańsk.

W tegorocznej edycji programu rezydencja/premiera zgłoszono 17 projektów, a komisja w składzie: Natalia Kulikova – kurator ds. teatru, Maria Miotk – kurator ds. teatru oraz Magdalena Renk-Grabowska – dyrektor Klubu Żak zdecydowała o wyborze następujących projektów:

Gloria” będzie zrealizowany w lipcu, a premiera odbędzie się 28.08.2021. Z Matteo Bittante będą pracowali: Olga Bury, Zuzanna Predygier, Jan Sarata, Marek Szajnar oraz Mateusz Wierzbicki.

mirroring” w wykonaniu Magdaleny Kowali i Anki Zglenickiej oraz

"de light" w wykoaniau h art company będą zrealizowane w sierpniu, a opiekę artystyczną nad rezydentami obejmie Ulriqa Fernqvist i Peter Svenzon. Premiery otworzą 13. Gdański Festiwal Tańca 20.08.2021.

Regulamin

§1

Informacje podstawowe

 

1.     Organizatorem konkursu jest Klub Żak – miejska instytucja kultury z siedzibą w Gdańsku, adres: al. Grunwaldzka 195/197, 80-266 Gdańsk, NIP: 5830004739, wpisany do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Miasto Gdańsk: 5/98.

 

2.     Podstawowy harmonogram konkursu:

a.   ogłoszenie danej edycji konkursu: 19.03.2021r.

b.   termin składania aplikacji: 30.04.2021r.; godz. 16.00.

c.    rozstrzygnięcie konkursu: 21.05.2021r.;

d.   terminy coachingu z Matteo Bittante: 26.07. – 8.08.2021r., z Palle Granhoj 6-20.08.2021r.; przy czym terminy coachingu mogą ulec zmianie w obrębie danego miesiąca;

e.   terminy premierowych prezentacji spektakli zaplanowane są po coachingu: rezydencji z Matteo Bittante -8 .08.2021r., z Palle Granhoj - 20.08.2021r.

 

§ 2

Warunki uczestnictwa w Konkursie

 

1.     Aplikacje konkursowe mogą składać osoby:

a.   zamieszkujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej co najmniej od 1.01.2020 roku, 

b.   tancerze zamieszkujący poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej, którzy prezentowali swoje spektakle w ramach konkursu Solo Dance Contest organizowanego w ramach Gdańskiego Festiwalu Tańca w latach 2018 – 2020.

 

2.     Do projektów konkursowych mogą być zaangażowane osoby pełnoletnie, będące: 

a.   absolwentami lub studentami / uczniami ostatniego roku publicznych i niepublicznych szkół artystycznych: teatralnych i baletowych;

b.   absolwentami co najmniej dwuletnich pomaturalnych szkół artystycznych kształcących aktorów-tancerzy;

c.    tancerzami teatrów tańca współczesnego, mający w dorobku co najmniej dwie produkcje taneczne (udział w pełnowymiarowym spektaklu teatru tańca z dziedziny Contemporary dance/Contemporary ballet, nie krótszym niż 40 min.)

 

3.     Uczestnicy zaangażowani do danego projektu powinni mieć w dorobku wspólne produkcje teatru tańca z dziedziny Contemporary dance/Contemporary ballet, zrealizowane w okresie od 1.09.2019 r. do 30.04.2021r.

 

4.     Podstawowe wymagania dla zgłaszanych projektów:

a.   do konkursu można zgłaszać wyłącznie nowe, oryginalne projekty, których premiera odbędzie się w ramach konkursu;

b.   formą planowanego spektaklu powinien być duet lub spektakl wieloobsadowy, w którym dominującą formą ekspresji jest taniec współczesny (contemporary dance / contemporary ballet);

c.    długość planowanego duetu nie powinna być dłuższa niż 30 minut, długość spektaklu wieloobsadowego nie dłuższa niż 60 minut;

d.   wymagania techniczne planowanych projektów muszą być dostosowane do możliwości technicznych i wyposażenia Klubu Żak (opisanych w załączniku nr1 do niniejszego regulaminu)

e.   wszelkie elementy scenografii oraz kostiumy tancerze dostarczą we własnym zakresie i na własny koszt

 

 

§ 3

Zgłoszenia

 

1.     Zgłoszenie winno być wypełnione w języku polskim lub angielskim na stronie internetowej www.gdanskifestiwaltanca.pl, w terminie do 30.04.2021r., do godz. 16.00 (liczy się data i godzina wpływu aplikacji);

 

2.     Wymagane załączniki:  

a.   czytelny skan oświadczenia (załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu) podpisanego odręcznie przez tancerza aplikującego oraz pozostałych tancerzy projektu;

b.   linki do stron internetowych lub skany materiałów promocyjnych potwierdzających współpracę  tancerzy odnośnie wymagań §2, pkt 3);

c.    czytelne skany dyplomów, materiałów promocyjnych lub linki do stron internetowych potwierdzających status tancerzy odnośnie wymagań §2, pkt 2.

 

3.     Zgłoszenia złożone po upływie wymaganego terminu, niespełniające wymagań określonych w § 2 oraz w §3 pkt 1, 2 i 4 oraz zawierające uchybienia (braki) formalne, gdzie za braki formalne uważane jest: brak wymaganych załączników, nieprawidłowo wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz brak podpisów, nie będą rozpatrywane. 

 

4.     Pytania w języku polskim lub angielskim, dotyczące warunków udziału w Konkursie należy kierować na adres: gft2@klubzak.com.pl. Odpowiedzi dotyczące indywidualnych spraw będą wysłane mailem na adres pytającego, a wyjaśnienia dotyczące spraw ogólnych, komentarzy do regulaminu będą publikowane na stronie www.facebook.com/GdanskiFestiwalTanca.

 

5.     Rozstrzygnięcie konkursu:

a.   projekty zgłoszone do konkursu będą oceniane przez trzyosobową komisję, której skład i regulamin ustala Dyrektor Klubu;

b.   wyniki konkursu, po zatwierdzeniu przez Dyrektora Klubu, zostaną ogłoszone na stronie gdanskifestiwaltanca.pl i facebook.com/gdanskifestiwaltanca. Opublikowane wyniki konkursu będą zawierały tylko informacje o wybranych projektach finalistów konkursu.

 

§ 4

Realizacja projektu:

 

1.     W konkursie przewidziano środki przeznaczone na spektakle duetu - 6.000 zł oraz od 10.000 do 20.000 zł brutto na spektakle wieloobsadowe; 1/3 przyznanej kwoty może zostać wypłacona w formie zaliczki po podpisaniu umowy, reszta zaś po realizacji projektu, przy czym Organizator konkursu przewiduje podpisanie umów nie wcześniej niż pierwszego dnia zaplanowanego coachingu. Szczegółowe zasady zostaną określone w umowie podpisanej z Organizatorem.

 

2.     Coaching, o którym mowa w §1 niniejszego regulaminu, będzie składał się w 1/3 z lekcji tańca współczesnego, zaś w 2/3 z pracy nad ruchem, dramaturgią, przestrzenią sceniczną i reżyserią spektaklu.

 

3.     Organizator zagwarantuje:

a.     przestrzeń do prób na czas coachingu, z możliwością odtwarzania muzyki, bez oświetlenia, projektorów ani nagłośnienia scenicznego;

b.     2 dni prób generalnych na scenie z wyposażeniem technicznym dostępnym w Klubie Żak (Załącznik nr 1) oraz z obsługą techniczną (oświetleniowca oraz akustyka - 8h dziennie);

c.      Osobom spoza Trójmiasta zwrot kosztów podróży (1 przyjazd i 1 wyjazd) autobusem lub 2 klasą PKP na terenie Polski albo do 150 euro zwrotu kosztów podróży z zagranicy, na podstawie oryginalnych biletów;

d.     zakwaterowanie w hostelach w okresie obowiązkowego coachingu, o którym mowa w §1 niniejszego regulaminu Finalistom konkursu pochodzącym spoza Trójmiasta.

 

4.     Organizator nie ponosi kosztów:

a.     noclegu, transportu ani honorarium osób nie będących wykonawcami spektaklu występującymi na scenie - muzyków, oświetleniowców, scenografów, ani projektantów kostiumów;

b.     transportu scenografii;

c.      transportów lokalnych.

 

5.     Zobowiązania Finalistów:

a.     Finaliści zobowiązani są przygotować kostiumy, scenografię, muzykę, wizualizacje oraz inne materiały potrzebne do wystawienia spektaklu: przed terminem coachingu, o którym mowa w §1 niniejszego regulaminu;

b.     Finaliści konkursu pochodzący spoza strefy Schengen lub nieposiadający rezydencji w strefie Schengen zobowiązani są przedstawić wizę uprawniającą do podjęcia działań artystycznych;

c.      zmiana składu osobowego w spektaklu wieloosobowym występujących tancerzy możliwa jest tylko w przypadku spowodowanym siłą wyższą (tj. chorobą lub kontuzją udokumentowaną zwolnieniem lekarskim), przy czym zmiana składu osobowego w spektaklu wieloosobowym nie może być większa niż 1/3 pierwotnego składu (tancerzy);

d.     Finaliści zobowiązani są umieścić w materiałach promocyjnych spektaklu zrealizowanego w ramach konkursu informację o jego realizacji w Klubie Żak (data, miejsce), w ramach 13. Gdańskiego Festiwalu Tańca (pełna nazwa) oraz adres internetowy strony Klubu (www.klubzak.com.pl). W przypadku braku tych informacji Finaliści nie będą mieli możliwości uczestnictwa w konkursach, projektach i programach Klubu Żak w następnym roku kalendarzowym;

e.     Finaliści zobowiązują się umożliwić dokumentację fotograficzną przebiegu spektaklu w trakcie prób generalnych przez fotografa wyznaczonego przez Organizatora;

f.       Finaliści zobowiązani są przeprowadzić próbę generalna (przebieg całości spektaklu, w kostiumach oraz ze scenografią) w ustalonym dniu rezydencji przed premierą, oraz umożliwić fotografowi Organizatora wykonanie zdjęć do promocji spektaklu.

g.      Finaliści wyrażają nieodpłatnie zgodę oraz udzielają nieodpłatnej, nieograniczonej w czasie licencji na fotograficzną rejestrację wizerunku oraz przebiegu samego próby generalnej i premiery, a także na publikację zdjęć poprzez ich utrwalanie i zwielokrotnianie dostępnymi technicznie metodami, wykorzystanie fotografii w celach informacyjnych, promocyjnych lub innych związanych z działalnością statutową Klubu, w tym poprzez prezentowanie ich w wydawnictwach Klubu lub na jego stronie internetowej, gdzie będą one publicznie udostępnione w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.

h.     Wykonawcom, którzy nie stawią się danego dnia na coaching, honorarium zostanie pomniejszone o dniówkę kwoty przypadającej na osobę (z wyjątkiem nieusprawiedliwionej obecności będącej wynikiem choroby udokumentowanej zwolnieniem lekarskim lub poważnym przypadkiem losowym).

 

6.     Finaliści konkursu zachowują pełne prawa autorskie do spektaklu i swobodnego nim dysponowania po premierowym pokazie w Klubie Żak.

 

7.     Dalsze szczegóły realizacji projektu oraz wzajemnych zobowiązań zostaną ustalone w formie pisemnej umowy zawartej pomiędzy tancerzami a Klubem Żak po ogłoszeniu wyników konkursu.

 

8.     Warunki odstąpienia od realizacji projektu:

a.   jeżeli po ogłoszeniu wyników konkursu tancerz wycofa się z udziału w projekcie, Organizator może zaproponować realizację projektu na warunkach Konkursu kolejnemu aplikującemu, którego projekt otrzymał - w kolejności - największą liczbę punktów;

b.   jeżeli projekt nie zostanie zrealizowany z winy jego uczestnika konkursu lub uczestnik nie stawi się na obowiązkowy coaching, o którym mowa w §1 niniejszego regulaminu, nie będzie miał on możliwości uczestnictwa w konkursach, projektach i programach Klubu Żak w następującym roku kalendarzowym;

c.    jeżeli nie dojdzie do realizacji projektu na skutek działania siły wyższej (nieprzewidywalne zdarzenie zewnętrzne, któremu żadna ze Stron nie mogła zapobiec) lub innych okoliczności całkowicie niezależnych od woli którejkolwiek ze Stron (w szczególności siłę wyższą stanowi choroba uczestnika udokumentowana zwolnieniem lekarskim) żadna ze Stron nie będzie ponosić odpowiedzialności wobec drugiej Strony.

 

§ 5

Postanowienia końcowe

 

1.     Wysłanie zgłoszenia konkursowego jest równoznaczne z zaakceptowaniem przez aplikującego warunków Konkursu i niniejszego regulaminu.

 

2.     Rejestracja - zgłoszenie do udziału w Konkursie jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych uczestnika/uczestniczki dla celów związanych ze zorganizowaniem i przeprowadzeniem Konkursu i projektu. Odpowiednia zgoda wraz z realizacją prawa do informacji jest zamieszczona w formularzu zgłoszenia i na stronie internetowej Organizatora.

 

3.     Administratorem danych osobowych jest Organizator, który zobowiązuje się do zastosowania przy przetwarzaniu danych osobowych uczestników Konkursu środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych zgodnie z normami zawartymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: „RODO”), ustawie o ochronie danych osobowych oraz innych przepisach prawa krajowego.

 

4.     Uczestnik/uczestniczka Konkursu ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

5.     Dokonanie zgłoszenia stanowi wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych uczestnika/uczestniczki dla celów związanych z naborem do Konkursu i realizacją Konkursu oraz projektu.

 

 

6.     Zebrane przez Organizatora dane osobowe będą gromadzone i przetwarzane jedynie do celów realizacji Konkursu.

 

7.     Każdy Uczestnik ma prawo wniesienia skargi do organu nadzoru (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

 

8.     Podanie danych osobowych przez uczestnika jest dobrowolne, jednakże brak zgody na ich przetwarzanie we wskazanym celu powoduje brak możliwości wzięcia udziału w Konkursie.

 

9.     Organizator zastrzega sobie prawo do opublikowania imienia, nazwiska, wizerunku i informacji o uczestniku oraz umieszczania tych informacji w materiałach informacyjnych i reklamowych Organizatora, w tym w publikacjach Organizatora oraz na prowadzonych przez niego stronach internetowych lub profilach informacyjnych.

 

10.  We wszystkich sprawach nieuregulowanych w regulaminie decyzje podejmuje Dyrektor Organizatora.

 

11.  Organizator nie odpowiada za konsekwencje podania nieprawidłowych danych w złożonych zgłoszeniach.

 

12.  Organizator zastrzega sobie prawo zmian w regulaminie w czasie trwania konkursu i zobowiązuje się do natychmiastowego opublikowania zmienionego regulaminu w miejscach, w których uprzednio opublikował regulamin konkursu.

 

13.  Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad realizacji Konkursu, zakończenia lub przerwania realizacji Konkursu w każdym czasie bez podania przyczyny.

 

Załączniki

1)     Rider techniczny Sali Suwnicowej Klubu Żak

2)     Oświadczenia tancerza aplikującego oraz uczestników projektu konkursowego i zgoda na przetwarzanie danych osobowych

3)     Klauzula informacyjna